Doğal ve saf içerikleriyle tüketicilere farkı bir anlayış sunan
GLOWON, yapay zeka süreçleriyle kişisel bakıma yeni bir soluk getiriyor.
Doğal içeriklere dayalı etkili formüller geliştiren yenilikçi bir kozmetik
markası olan GLOWON, ürün geliştirme, tasarım, içerik, satış ve pazarlama
süreçlerinde yapay zeka teknolojilerinden aktif olarak faydalanıyor. Yönetim
süreçlerine de yapay zekayı entegre eden GLOWON, bu alanda sektörde öncü bir
konumda yer alıyor.
GLOWON, AI destekli analizlerle tüketicilerin ihtiyaçlarına uygun içerikler
ve ürünler geliştiriyor. Böylece parmak izi kadar özel olması gereken kişisel
bakım ürünleri, özgün cilt tiplerine uygun olarak tasarlanıyor. Kısacası
GLOWON, teknolojiyi doğallıkla birleştirerek etkisi yüksek bakım çözümlerini
sunuyor. Bu yönüyle sektörde benzersiz bir yaklaşımın da önü açılmış oluyor.
GLOWON, kozmetik alanında yapay zekayı en kapsamlı şekilde süreçlerine dahil
ediyor. Geleceğin kozmetik deneyimi de, yine yapay zeka destekli inovasyonlarla
tüketicilere sunularak özgün cilt ve saç bakımları geliştiriliyor.
AI desteğiyle kişisel bakıma inovatif yaklaşım
Bir doğal kozmetik firması olarak GLOWON’un yapay zekayı kullandığı birçok
alan var. Bunlardan ilki Ürün Geliştirme ve Formülasyon dalında... AI
aracılığıyla sektördeki trendler analiz ediliyor ve hangi içeriklerin popüler
olduğu belirleniyor. Ayrıca içerik optimizasyonu yapılarak cilt tiplerine ve
sorunlarına göre en uygun içerik kombinasyonlarını öneren AI sistemleri ile
formülasyon süreci iyileştiriliyor. Test süreçlerinde ise yapay zeka sayesinde
belirli içerik kombinasyonlarının etkileri tahmin edilerek laboratuvar testleri
optimize ediliyor.
Kişiselleştirilmiş Ürün Önerileri de yapay zekanın etkin kullanıldığı bir
diğer alan olarak göze çarpıyor. AI tabanlı bir cilt analizi sistemiyle,
müşterilerin fotoğrafları yüklenerek cilt tiplerinin analiz edilmesi ve onlara
en uygun GLOWON ürünlerinin önerilmesi sağlanıyor. Aynı zamanda kullanıcı
geçmişi, alışveriş tercihleri ve mevsimsel ihtiyaçlara göre özelleştirilmiş
bakım rutinleri de oluşturuluyor.
Müşteri Deneyimi ve Satış tarafında ise chatbot desteğiyle, müşterilere cilt
bakım önerileri sunuluyor, ürünler hakkında bilgi verilip ve satın alma
sürecinde yardımcı olunuyor.
İçerik üretiminden tedarik süreçlerine yapay zeka her yerde!
GLOWON, Dijital Pazarlama ve Reklam Optimizasyonu başlığında da AI
dünyasından faydalanıyor. AI ile hedef kitle analizi yapılarak reklam
kampanyaları daha verimli hale getiriliyor. Yine aynı yolla içerik üretimi de
desteklenerek metin ve görsel üretim araçlarıyla, blog yazıları, sosyal medya
içerikleri ve ürün açıklamaları optimize ediliyor. En önemli konulardan biri de
AI ile yönetilen dinamik fiyatlandırma...Yapay zekanın talep ve rekabet
analizine dayalı olarak fiyatlar ayarlanabiliyor.
Yapay zekayı süreçlerinin her aşamasında kullanan GLOWON, Üretim ve Tedarik
Zinciri Yönetimi’ne de teknolojiyi adapte ediyor. Yapay zeka tarafından yapılan
talep tahminleri doğrultusunda stok yönetimi iyileştiriliyor. Hammadde
yönetiminde ise, AI destekli sistemler ile sürdürülebilir kaynak kullanımı analiz
edilerek tedarik sürecine olumlu katkı sunuluyor.
GLOWON Kurucu Ortağı Volkan Argın, teknoloji ve doğallığı
buluşturarak bir ilki gerçekleştirdiklerini ifade ederek, “AI destekli
süreçlerle tüketicilerimizin gereksinimlerini analiz ederek, onlara ihtiyaç
duydukları ürünleri en saf şekilde sunuyoruz. GLOWON’un amacı, doğanın gücünü
arkasına alırken teknolojinin de getirdiği artılardan faydalanarak
tüketicilerine en iyiyi sunmak” diyor